کنکورسراسری

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کنکورسراسری


سپاهان درب
بازار ماهی جهان در توکیو، دچار حریق شد
اینفوگرافیک: درباره میهمانان مراسم تحلیف روحانی
رونمایی از «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» در چین

۲۷۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

افت نرخ حواله درهم، کاهش ارزش دلار در کشورهای همسایه، بالا رفتن عرضه ارز در بازار داخلی و افزایش فروش معامله‌گران فنی بازار 4 عاملی بودند که در افت قیمت نقش داشتند. در پایان معاملات بازار آزاد روز دوشنبه، هر دلار آمریکا با کاهش 23 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 37 هزار و 710 ریال فروخته شد.

عامل شکار گسترده حیات وحش شهرستان آرادان از طریق عکس یادگاری شناسایی و به دو سال حبس محکوم شد.

عصر پنجشنبه ۱۹ گردشگر برای رفتینگ به رودخانه دز رفتند، اما به دلیل نداشتن قایق مناسب، از تیوپ برای این ورزش استفاده کردند. انها در گرداب مرگ دره کول خرسان دزفول گیر کردنددو نفر کشته شدند، ۱۳ نفر نجات پیدا کردند و هنوز تعدادی مفقود هستند.

برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در بلوار مرزداران دو مصدوم بر جا گذاشت.

یلدا شب حادثه حالت تهوع داشت و متادون را به جای استامینوفن مصرف کرده بود، من نیز به وی آرام‌بخش تزریق کردم که...

قرار است هر یک از منتخبین شورای شهر تهران 3 نفر از افراد با سابقه در حوزه شهری را به عنوان شهردار پیشنهادی خود معرفی نمایند

مشاور مورد اعتماد پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، در مقاله‌ ای در یکی از نشریات رسمی واتیکان به شدت از دیدگاه‌های مذهبی نزدیکان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کرده‌ است.

مجتبی جباری لباس سفید و متمایز از هر دو گروه پوشیده بود تا به عنوان لیدر دو تیم بازی کند. این در حالی بود که در روزهای گذشته عنوان شد که جباری امکان حضور در تمرینات گروهی به طور کامل ندارد. در فوتبال درون تیمی با دو دروازه بزرگ، جباری که همچنان نقش لیدر را داشت، یک بازیکن را جا گذاشت که حرکت او باعث تشویق هواداران شد.منصوریان در حاشیه تمرین دقایقی با پژمان منتظری و مجتبی جباری خصوصی صحبت کرد.

از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر استعفای اسحاق جهانگیری از سمت معاون اول ریاست جمهوری منتشر شده است.

استقلالی ها بعد از سه هفته از درخواست رضایی برای امضای یک برگه ساده تازه در جواب به او پیغام داده اند که مدیرعامل باشگاه طی سه هفته اخیر وقت نداشته کارتابل را نگاه کند!

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/