کنکورسراسری

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کنکورسراسری


سپاهان درب
بازار ماهی جهان در توکیو، دچار حریق شد
اینفوگرافیک: درباره میهمانان مراسم تحلیف روحانی
رونمایی از «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» در چین

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بزرگترین بازار ماهی جهان که در پایتخت ژاپن قرار دارد، دچارحریق شده است و ماموران آتش‌نشانی در تلاش برای اطفای حریق هستند.

در اینفوگرافیک زیر نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و کشورها و شخصیت‌های بین‌المللی دعوت شده به مراسم تحلیف دومین دوره ریاست‌جمهوری روحانی را می‌بینید.

گروه علی بابا در چین گفته اند که با راه اندازی اولین «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» در اواخر امسال، خریدن ماشین در این کشور به آسانی خریدن یک قوطی نوشابه خواهد شد.

این پیمانه موضوعاتی همچون رشد دلار، یورو و درهم حتی در روز نیمه‌تعطیل، ادامه روند افزایش قیمت مس در بازار جهانی، چراغ سبز پیش بینی‌ها به ادامه روند صعودی قیمت طلا، عدم تمایل آمریکایی‌ها برای افزایش تعداد دکل‌های نفتی، وام یک میلیارد دلاری غول نفتی روسیه به شرکت نفت ونزوئلا، آمریکا بزرگترین شریک تجاری چین، حراج بنزین در برزیل و واکنش تویوتا نسبت به تهدید ترامپ را در بر دارد.

رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با همتای مکزیکی‌اش از او خواسته به صورت علنی نگوید که پول ساخت دیوار را نمی‌دهد.

تا اطلاع ثانوی به پارکبانان عزیز پول بدهید؛ هرقدر که می‌خواهند. ظاهراً این کار به نفع همه‌ است؛ از پارکبانی که نمی‌خواهد از نان‌خوردن بیفتد تا صاحب خودرویی که نمی‌خواهد ماشینش آسیب ببیند و مسئولی که دنبال دردسر نمی‌گردد و حوصله‌ پیگیری حقوق مردم را ندارد!

به نظر می رسد کسی در صداوسیمای مرکز آذربایجان نیست که این گزارشگر جوان و هیجان زده را متوجه عواقب سنگین و ضدملی چنین جملات و اظهارنظرهای شخصی اش روی آنتن زنده بکند.چنین گزارش های محرکی می تواند دردسر را دو برابر کرده و شکاف را بیشتر کند و در نهایت منجر به فجایعی شود که قابل جبران نیست.

دبکا مدعی شد، برای نخستین بار نیروهای ویژه آمریکایی در این عملیات مشترک ارتش لبنان، حزب الله و ارتش سوریه مشارکت دارند و به رغم اینکه شاید گفته شود، نیروهای ویژه آمریکایی مستقیم با ارتش لبنان در ارتباطند، باید گفت، این عملیاتی است که نیاز به هماهنگی مشترک همه نیروها دارد و هیچ یک از آنها را نمی توان خارج از دایره عملیاتی تعریف کرد؛ بنابراین، از نظر این رسانه اسرائیلی، نیروهای آمریکایی نیز در تعامل و همکاری مستقیم با نیروهای حزب الله و ارتش سوریه هستند.

لاتی ال-39 یک تفنگ ضد تانک 20 میلی‌متری ساخت فنلاند بود که در زمان جنگ جهانی دوم استفاده می‌شد. این سلاح دقت، قدرت نفوذ و برد عالی داشت اما وزن سنگین 49.5 کیلوگرمی حمل آن را به شدت سخت می‌کرد. با تقویت زره تانک‌ها و از بین رفتن کاربرد ضدتانک این سلاح از آن برای تک تیر اندازی دور برد و اذیت کردن تانک‌ها استفاده شد.

در کشور کانادا والدین اگر برای یک مدت محدود، فرزند را به حال خود رها و یا با او بد رفتاری کنند، حضانت فرزند به جرم کودک آزاری، از آنها گرفته می شود، ولی در ایران نه تنها این مسأله وجود ندارد، بلکه می بینیم که برخی خانواده ها کودک خود را برای کار اجاره می دهند. مشاغل سختی که کودکان کار دارند و فشاری که به آنها تحمیل می شود، ذره ذره نفرت را در وجود آنها تزریق می کند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/